Przejdź do treści

Gmina Lisia Góra z@wsze po drodze!

Informacje o Urzędzie w tekście łatwym do czytania – ETR

Urząd Gminy w Lisiej Górze

Urząd Gminy w Lisiej Górze w skrócie Urząd Gminy znajduje się przy ulicy 1 Maja 7 w Lisiej Górze. W Urzędzie pracuje wójt i urzędnicy.

Do budynku można wejść od ulicy 1 Maja 7. To główne wejście do Urzędu.

Wejście do Urzędu Gminy Lisia Góra

Wójt Gminy Lisia Góra

Wójtem Lisiej Góry jest Arkadiusz Mikuła.

Wójt to osoba, która rządzi gminą.

Wójtowi w pracy pomagają zastępca wójta, sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.

Wójt Gminy Lisia Góra - Arkadiusz Mikuła

Czym zajmuje się Urząd?

  • Urząd wykonuje różne zadania.
  • W Urzędzie między innymi:
    • zgłosisz prowadzenie własnej firmy,
    • wyrobisz dowód osobisty,
    • zgłosisz urodzenie dziecka.
    • otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.
    • zapłacisz podatki. 
    • w urzędzie możesz też się zameldować lub wziąć ślub cywilny.
  • Urząd dba, żeby miejscowości mogły się rozwijać.
  • Urząd zajmuje się budżetem gminy, ustalaniem jakie będą podatki, drogami, chodnikami, ścieżkami.
  • To tutaj dostaniesz pozwolenie między innymi na wycięcie drzewa.
  • Dzięki Urzędowi powstają nowe budynki.
  • Urząd robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne, zajmuje się ochroną środowiska.
  • Urząd prowadzi różne sprawy z zakresu wojska.

Budynek Urzędu Gminy w Lisiej Górze

  • Przed budynkiem, od ul. 1 Maja, jest jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych pod Urzędem Gminy Lisia Góra

Jak trafić na dziennik podawczy?

Krok 1

  • Wejdź do Urzędu głównym wejściem od strony ul. 1 Maja. Gdy wejdziesz zobaczysz schody po prawej stronie.

Wejście na Dziennik Podawczy w Urzędzie Gminy Lisia Góra

Krok 2

  • Wejdź po schodach następnie skręć w lewo. Jesteś przy dzienniku podawczym.

Dziennik Podawczy w Urzędzie Gminy Lisia Góra

Kontakt z pracownikami Urzedu

Urząd czynny jest:

  • poniedziałek – 8:00 – 17:00
  • wtorek, środa i czwartek – 7:30 – 15:30
  • piątek – 7:30 – 14:30

Żeby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    Urząd Gminy w Lisiej Górze,
    1 Maja 7, 33-140 Lisia Góra
  • przynieść pismo na dziennik podawczy do Urzędu.
    Dziennik podawczy to biuro.
    Możesz w nim zostawić pisma i inne dokumenty.
    Pisma zostaną później przekazane urzędnikowi.
Kopera, okulary, tablet oraz ręka z długopisem.
Laptop ze znakiem znaku email na ekranie.
  • zadzwonić pod numer: 14 678-46-78

przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach:

  • poniedziałek – 8.00 – 17.00
  • wtorek, środa i czwartek – 7.30 – 15.30
  • piątek – 7.30 – 14.30
Kobieta dzwoni przez telefon komórkowy